Skip to content

VI Weekend ze SMA-kiem już za trzy dni!

Do naszej konferencji zostało już niewiele czasu, dopinamy wszystko na ostatni guzik i widzimy się za 3 dni.

Przypominamy spotykamy się w Hotelu Boss przy ul. Żwanowieckiej 20 w Warszawie.

Rejestracja uczestników pierwsza tura w czwartek godz. 15.00-17.00, druga tura w piątek 8.00-10.00.

Podczas rejestracji otrzymacie Państwo na recepcji bilet z godziną i szczegółami konsultacji indywidualnych, są jeszcze wolne miejsca na część konsultacji dodatkowych, zapisy możliwe będą podczas rejestracji w czwartek i piątek.

W załączeniu szczegółowy rozkład jazdy.

Czwartkowy wieczór przywitamy ogniskiem z bogatym programem integracyjnym, od godz. 18.30 będzie okazja do wspólnej zabawy.

W piątek godz.10.00 Uroczysta Inauguracja naszej konferencji, na godz. 13.30 każdy ubiera się w uśmiech bo będziemy robić  zdjęcie grupowe ;)

Następnie wspólny obiad w Starym Młynie i w tym samym miejscu kolacja wieczorem wzbogacona programem ] integracyjnym.

Sobotę rozpoczniemy pysznym śniadaniem w hotelu, zanim opuścimy pokoje do godziny 12.00

W hotelu dostępne będą toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, będzie możliwość skorzystania z podnośnika.

Podczas wykładów zapewniamy tłumaczenia symultaniczne, w tym także poza salami wykładowymi. Jeśli ktoś z Państwa będzie zainteresowany taką opcją, koniecznie prosimy to zgłosić przy odbiorze słuchawek.

Nasza konferencja to jedno z największych wydarzeń o takim charakterze, liczymy na kolejny rekord frekwencyjny oraz  jakościowy.

Zdecydowana większość uczestników ma zapewnione miejsce w hotelu Boss, jednak ze względów organizacyjnych i z powodu dużego zainteresowania udziałem w konferencji, część gości zapraszamy do hotelu Arkadia Royal https://www.arkadiaroyal.pl/. Tych z Państwa, którzy będą korzystać z tej opcji poinformujemy w indywidualnej wiadomości mailowej.

Trwa jeszcze dopinanie szczegółowego programu dla dzieci, ponieważ liczba atrakcji zapowiada się bardzo bogata, w najbliższym czasie zapraszamy Państwa do zapoznania się z nimi na naszym wydarzeniu na fb.

Zapraszamy również do zapoznania się z programem Konferencji i Seminarium naukowego.

Pozostaje nam zamówić pogodę i trzymać kciuki za powodzenie naszego przedsięwzięcia.

Do zobaczenia

Back To Top